:: 5th Wedding Anniversary ::

Alhamdulillah.....
5 years completed.... many more years to go....





Perkahwinan adalah perjalanan cinta yang luar biasa. Salam ulangtahun ke 5 buat kekandaku Hanif Hamzah .... we have many yearssss more to go, semoga diberi ketabahan, kesabaran dan keberkatan olehNya. 

Imam Syeikh al-Ghazali : struktur asas bagi pembinaan rumah tangga bahagia ada tiga - ‘al-sakinah’ (ketenangan), ‘al-mawaddah’ (kemesraan) dan ‘al-tarahum’ (timbang rasa).”

"And of His signs is that He created for you from yourselves mates that you may find tranquillity in them; and He placed between you affection and mercy. Indeed in that are signs for a people who give thought."

“Di antara tanda- tanda kekuasaan-Nya adalah Dia menciptakan untukmu pasangan dari jenismu sendiri, sehingga kamu merasa tenteram (sakinah) dengannya, dan dijadikan-Nya diantara kalian rasa cinta dan kasih sayang (mawaddah wa rahmah). Dan di dalam itu semua terdapat tanda-tanda bagi kaum yang berfikir”. Ar-Ruum[30:21].

                          

Terima Kasih kerana menjadi suami soleh, ayah dan teman sejati yang sentiasa membuat isterimu ini sentiasa tenang kerana Allah s.w.t. Terima kasih juga kerana memilih isterimu ini dalam perjalanan cinta yang luar biasa ini.

" Selamat Ulangtahun ke 5 : Abdul Hanif Hamzah + Farhana Abd Ghani "
... M.Faruq Hakim...

#Updated

En Suami belanja Disney Live Mickey Magic Show for both mama and M. Faruq Hakim. Later than we had lunch at Rasa Food Court Suria KLCC. May Allah grant us with full of blessings....







xoxo

#MicKeyMouse

Post a Comment

0 Comments